افزایش فوتی‌های تصادفات آذر ماه در قزوین

 مدیرکل پزشکی قانونی قزوین از افزایش ۱۷ درصدی کشته‌های سوانح رانندگی آذر ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ولیزاده مدیرکل پزشکی قانونی گفت: آذرماه امسال بر اثر سوانح رانندگی ۲۱ نفر ۱۸ مرد و ۳ زن جان باختند که نسبت به آمار ۱۸ نفر مدت مشابه سال قبل، ۱۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی بیشترین موارد مرگ و میر را مربوط به حوزه برون شهری با ۱۶ مورد بیان کرد و گفت:  ۴ مورد درون شهری و ۱ مورد هم در جاده‌های روستایی مرگ بر اثر سوانح رانندگی رخ داده است.

او با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی آمار مصدومان هم گفت: در این مدت ۴۳۵ مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده است  که از این تعداد ۳۰۲ نفر مرد و ۱۳۳ نفر زن بودند.

ولیزاده افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار مصدومان ۳۲۵ نفر بود، ۳۴ درصد افزایش داشته است.

او اضافه کرد: با توجه به احتمال فوت برخی از بیماران در مراکز درمانی خارج از استان، آمار ذکر شده  نهایی نیست و ممکن است پس از تجمیع تغییرکند.
انتهای پیام/.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
نظارت شبانه روزی پلیس ونیروهای مردمی دوربین های کنترل سرعت پوشش های شب نما بر روی کفش ولباس چراغ خاموش حرکت نکردن وسایل نقلیه در شب بخصوص مینی بوس ها، آموزشهای مناسب برای راننده ها وبازدید از مراکز زندانها و بیمارستانها بخصوص برای متخلفین می تواند باعث آگاهی بیشتر وکاهش تلفات شود با تشکر